Skip to content

Zorgeloozz Palliatief Terminaal 24-uurs Verzorging & Administratieve ondersteuning van ZZP’ers in de zorg

  • Welkom
  • Wie ben ik
  • Palliatief Terminaal 24-uurs Verzorging
  • Wat kan Zorgeloozz voor jou als ZZP’er betekenen
  • Privacy en geheimhouding
  • Klachtenregeling en geschilleninstantie
  • Zorg- en dienstverleningsovereenkomst en Algemene voorwaarden

Klachtenregeling en geschilleninstantie

Home > Klachtenregeling en geschilleninstantie

Klachtenregeling en geschilleninstantie

Klachtenregeling en geschilleninstantie.

U als client van Zorgeloozz heeft een wettelijk recht om een klacht in te dienen over geleverde zorg. Volgens de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) uit 2016 is iedere zorgaanbieder verplicht een regeling te treffen voor de behandeling van klachten over een gedraging van hem of van voor hem werkzame personen jegens een cliënt, en deze regeling op passende wijze onder de aandacht van zijn cliënten te brengen.
Zorgeloozz is lid van Coöperatie Dichtbij U.A. Leden van de coöperatie zijn aangesloten bij de klachtenregeling van de coöperatie, welke is opgesteld conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Leden zijn daarmee ook aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Cliënten van leden kunnen te allen tijde mondeling of schriftelijk contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris

Telefoon: 06-30686762
E-mail: klacht@dichtbij.coop
Postadres: t.a.v. Klachtenregeling Coöperatie Dichtbij
Postbus 1782
9701 BT Groningen

aansluitbewijsklachtenregeling 2018

 

januari 2021
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« dec    
the-multiple | Powered by WordPress